工作假期大事回顧

我是Rashi, 於2010年4月17日出發,到德國展開為期一年的Working Holiday工作假期計畫。

2010
Apr-滯留韓國3天,之後與十多位同是WHM遊走德國不同地方旅行。
May-在懊惱找不到落腳地和工作。由原本留守德國漢堡轉到柏林找工作和找屋。同月去o左布拉格4天。
Jun-開始讀德文A1課程, 沒有工作。
Jul-繼續讀德文A1課程, 只有1星期1次的Shopping Part-time。但4-7月份都只有支出沒有收入,不能維持生計!=_=
Aug-由柏林搬到漢堡,在機緣巧合下打得到一份全職工作!於上午在中餐館做水吧,晚上照顧3歲的小孩。住在餐館樓上。
Sep-繼續Baby Sitter 和水吧工作,由咩都唔識變到熟能生巧。同月去o左德國慕尼黑啤酒節和奧地利Salzburg!
Oct-月尾辭去餐館和照顧小朋友的工作,去Dusseldolf做5.5天K-fair展覽會Part-time,將工資全花掉遊走荷蘭,英國和愛丁堡。
Nov-去完旅行搬家到柏林,月中於在柏林返工!德國網路遊戲公司的實習。
Dec-讀番德文A2, 終於知道咩係Whitechrismas,嚐到Gruhwein和Eiswein,繼續打機番工,聖誕去旅行斯洛伐克+維也納+布達佩斯

2011
Jan-開始Long Distance的戀愛中,利用Weekend假期去瑞典斯德哥爾摩旅行!!其他時候繼續打機番工!
Feb-柏林電影節Berlinale,繼續上班!
Mar-去旅行~!意大利面具節,丹麥哥本哈根,娜威Oslo..但繼續上班..
Apr-旅行!芬蘭Helsinki, 愛莎尼亞塔林(Tallinn,Estonia), 拉脫維亞里加(Latvia, Riga),完成Working Holiday!4月9日返HK!


看我Blog就知道我是如何走過這一年,想知我幾時更新就去右面Facebook Like/讚好就ok!
任何有關「德國工作假期」的相關問題請到這裡發問, http://www.facebook.com/rashikeepwalking

考慮出書..尋方法中...

14 Jan 2011

找個老外做男友!?

人生走到廿多歲又未到中女的步伐,
亦難得走出香港,在異地德國渡過一年的Working Holiday。
出發前的我,的確曾經有幻想過,不如在德國找個德國人作男朋友~哈哈! 
朋友說我曾經說笑:「我要識個鬼佬做男朋友!」的說話,
可是我真的忘記我說過了!一_一 
的確有不少Working Holiday Maker在這邊找到另一半,我所知德國人作為男朋友或老公的都有數個!
而在德國,也間中會看到老外拖著的是中國藉的女性~

緣份,向來無分種族。

也許我性格一向怪吧,在這邊接觸過無數個老外...
竟然....完全沒有一個通電
曾思考過一個為了我去學習廣東話的三十多歲老外,
但我都係選擇.......避避避避.......退退退走去Hamburg
Bye~
 ~我對老外(外國人)應該是絕緣體!


幸好上天對我不薄,
來到德國都找到屬於自己的緣份!係香港人來!
最近也跟那個在德國認識的他走在一起了!
很相信緣份和上天安排的事情,
是你的 都會最終屬於你。
彼此能在5.5天Messe工作中,於17個大展廳,約25.2萬平方米內能巧遇兩次,真的很神奇!
相信 這次真的找到了。
慶幸 在時間對的時候 出現對的人


慶幸原來我還懂得怎樣去愛,相隔半個地球仍然天天幸福滿滿。






慶幸他讓我快樂 對我所做的 都表示支持






即使現在屬煎熬式的長距離式戀愛~Long Distance



"緣"在德國種下 ,"份"在香港延續




蕭公子,
辛苦你等我囉!但你的等待是值得的。: )




(*若其他人覺得肉麻,請打個"冷震"後看其他帖子吧:P)

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Dear Frau Rashi,

    Wie geht es Ihnen? 機緣巧合下睇到你嘅 blog, 由你喺韓國一口氣追到嚟呢篇, 啱啱睇到你打呢篇同 "記著記著有夢想" 都想回應

    我2012年4-6月開始諗住過德國讀 PhD, 但有 commitment 在身, 所以拖到上年2月先正式搵學校, 點知到申請嘅時候先發現要讀 PhD 一定要 Master; 所以改變策略申請去德國讀 Master, 然後再讀上去, 當初以為上年即走, 因為佢話唔駛你識德文, 嗰陣我仲懶型咁上 youtube 自修 (其實係想慳錢), 剩係報咗3個 programs, 最後當然食哂檸檬喇.

    學你話頭, 記著記著有夢想, 我無放棄到, 我嗰陣預備咗28個programs 申請, 再讀埋工聯會初階 (我同你應該都係同一個 miss 教, 應該叫你聲師姐), 依家工聯會進階同Göethe A1-2 並駕齊驅, 準備上 A1-3, 9月前應該讀完成個 A1, 最後皇天不負有心人, 我今年10月可以過去開學讀兩年 Master.

    而我都得蒙上帝嘅眷顧, 係學德文嘅過程認識到她, (我上年去唔成德國, 之後又認識到她, 算唔算係緣分呢?) 她打算去德國 WH, 而我已經 foresee 到我地真正嘅考驗, 即使都係一齊喺德國, 都係 Long Distance, 我就一定長期喺同一個城市, 她就成個德國周圍走, 所以我一定會唔捨得她, 我會擔心她一個女仔唔知會遇到d咩人, 問題, 危險 (特別係我睇到你話會搵唔到工, homesick 之類問題, 我又會擔心她同咩人住, 住CS 安唔安全........ 之頖問題), 甚至有諗過好唔好比她知有得住 CS 呢?

    但我又喺度諗, 她去得 WH, 我就唔應該同她擔心咁多, 我要不斷同自己講: 我應該放手比她去試, 比她自己去體驗; 而喺我心目中她係一個好叻, 好獨立, 好有自己諗法嘅女仔, 所以我要相信她, 我可以做嘅只係同她講: 有咩搞唔掂, 記得同我講就得喇, 我一定陪妳搞掂佢!

    哈哈! 講咗好多自己嘅嘢出嚟添, anyway, 多謝你同我地分享你 WH 嘅點滴, 最後一句: Viel Glück und Viel Erflog für Ihr und Ihr Freund! Best wish to you and your BF!

    Isaac

    ReplyDelete