工作假期大事回顧

我是Rashi, 於2010年4月17日出發,到德國展開為期一年的Working Holiday工作假期計畫。

2010
Apr-滯留韓國3天,之後與十多位同是WHM遊走德國不同地方旅行。
May-在懊惱找不到落腳地和工作。由原本留守德國漢堡轉到柏林找工作和找屋。同月去o左布拉格4天。
Jun-開始讀德文A1課程, 沒有工作。
Jul-繼續讀德文A1課程, 只有1星期1次的Shopping Part-time。但4-7月份都只有支出沒有收入,不能維持生計!=_=
Aug-由柏林搬到漢堡,在機緣巧合下打得到一份全職工作!於上午在中餐館做水吧,晚上照顧3歲的小孩。住在餐館樓上。
Sep-繼續Baby Sitter 和水吧工作,由咩都唔識變到熟能生巧。同月去o左德國慕尼黑啤酒節和奧地利Salzburg!
Oct-月尾辭去餐館和照顧小朋友的工作,去Dusseldolf做5.5天K-fair展覽會Part-time,將工資全花掉遊走荷蘭,英國和愛丁堡。
Nov-去完旅行搬家到柏林,月中於在柏林返工!德國網路遊戲公司的實習。
Dec-讀番德文A2, 終於知道咩係Whitechrismas,嚐到Gruhwein和Eiswein,繼續打機番工,聖誕去旅行斯洛伐克+維也納+布達佩斯

2011
Jan-開始Long Distance的戀愛中,利用Weekend假期去瑞典斯德哥爾摩旅行!!其他時候繼續打機番工!
Feb-柏林電影節Berlinale,繼續上班!
Mar-去旅行~!意大利面具節,丹麥哥本哈根,娜威Oslo..但繼續上班..
Apr-旅行!芬蘭Helsinki, 愛莎尼亞塔林(Tallinn,Estonia), 拉脫維亞里加(Latvia, Riga),完成Working Holiday!4月9日返HK!


看我Blog就知道我是如何走過這一年,想知我幾時更新就去右面Facebook Like/讚好就ok!
任何有關「德國工作假期」的相關問題請到這裡發問, http://www.facebook.com/rashikeepwalking

考慮出書..尋方法中...

14 Jul 2010

如果..還可以..+hostel見工記(1)+闖進workshop

7月13日晚上
再次想起….過去的人,,
我在想
如果我不走我的愛貓不會離開我嗎?
我還可以常常與朋友們hea Café…hea Starbuck.?
我還可以常常與朋友們去約會食飯睇電影嗎?
我還可以日日開OT開到夜晚12點食宵野吹水後回家大覺訓嗎?
我還可以星期六日宅在家中由早到晚煲劇懶一整天嗎?
我還可以有事沒事都出旺角尖沙咀行個圈再搭35A回家嗎?
我還可以每個月例會面對眾人面前Presentation然後又順利過關鬆一口氣嗎?
我還可以回家向媽媽撒嬌


當看回2010年在香港的生活時的相片後想家又想香港了.

我選擇了出走的路就注定放棄從前曾經所擁有的..
我知道..但間中會很懷念從前

堅強d喇我!
你要起馬捱到9月啤酒節完後你先好諗著回香港..你要努力Working Holiday!!
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

見工..
今天去了Berlin其中一間Hostel見工..!
去到我就問Reception. Where is Bxxxx?
當我找到..Bxxx..就和他在花園傾談….
他比較關著的..我是否擁有Tax number.如果有的話..如果無問題~其實都會請我請我做Hostel執房!!
但他很強調d房要清潔得好乾淨..見我的男人說….亞洲人成日都會投訴..
等我明天見埋另外一間Hostelinterview..先再決定幫邊間打工喇!XD (我竟然呢個時候都係咁揀擇一_”)

之後下午去o左找Mika..(Mika是一位精通法德意英文同學緊俄羅斯文的德國人)o左他的珠寶首飾設計工作室他介紹了WorkShop入面的機器..不過太深!我都係聽得明部份內容原先諗著今天開始學整首飾..最後太好傾..傾計食野飲野~咁就過o左幾小時!XD
由於他曾經係Italy住過1..他識得沖唔同的Kaffee..






他拎o3隻杯出來~比我選擇我想飲甚麼~
(1)   Espresso (2) Cappuccino (3)latte macchiato…
我最後選擇olatte macchiato!!

究竟點先係正中的latte macchiato飲法呢? 原來係先落砂糖去最上面的鮮奶泡到..輕輕攪拌D 泡泡之後食最上面個層然後飲一口深啡色的濃Coffee感受個味道! 再整個kaffee攪拌! !

我也又教他小量廣東話講下車..講下法律..講下香港..語言..
話題間..我說到算命看八字呢樣野….
原來他都識看手掌睇命運(10年前學)
他學的個看法係..左右手掌紋如果差不多代表條路都係得一條..無得點改變!
如果左右掌相看上看的線不同..咁就會有幾個唔同發路可以展….(當然我是後者喇!)
可惜趕時間要上德文..所以要離開..無傾落去喇!
不過呢個話題太Interesting!!!

No comments:

Post a Comment